Sunday, March 29, 2020

המסר של אלוהים לכל הכוכב - הודעה של 2020 במארס

המסר של אלוהים לכל הכוכב

הודעה של 2020 במארס

, אחים ואחיות יקרים

, אתה שנועדת לחיות בזמני. זה להגיד את בני משפחתי
אני מאוד מרוצה מהמילים שבהן. פרנסיס השתמש כרגע בתפילה
אני מצטט: "הסערה הזאת מבלי לפגוע בכולנו כך שנבין שכולנו פגיעים ושאנחנו לא עצמאיים".
הבינו כי מילים אלה בשימוש על ידי האפיפיור בתפילה שלו הוא מצייר אותם ממארק 4 על ידי התייחסות הסערה כי נבהל השליחים בזמן שהם כולם באותה סירה עם ישוע אדוננו.
התפילה של האפיפיור נעשתה בנסיבות שאתה יודע כי כל הכוכב הוא בתנאים מצער. אז זה התפילה שנעשתה אחרי. המגיפה שמרפת את כל הכוכב
האפיפיור מבהיר לנו בתפילה כי מחלה זו, אשר אחרים רוצים לשקול להיות מחלה טבעית, אפילו על ידי הצעת מוצרי תרופות מסוימים כולל כלורוקין, במקום להבין כי הוא נגע כי ישוע האלוהים רק השתמשו כפצע על ידי הכאת העולם כמו בזמן של משה.
כפי שאמרתי בהתחלה, אני מאוד מאוד מנחמה במילים האלה של האפיפיור שמוסיף, אני מצטט: "אנחנו חייבים לחדש את אמונתנו".
? למה להפנות את האמונה
בגלל שהעולם העכשווי של הנביא יוזף מוקונגווילה התנתק מהשורש. מכיוון שהאפיפיור ימשיך לומר: "הצלחנו להתנתק משורשי השורשים שלנו, כלומר מאבותינו".

הבינו כי אמונה היום, אחיי ואחיותיי היקרים של כדור הארץ כולו, אמונה זו שהסרת או עקרה מהבסיס האמיתי (בסיס).
בגלל זה ברגע שמגפה הגלובלית החלה היום, לא היססתי לרגע כדי שאוכל להגיב לאוונגליסטים האומרים להם שהם צריכים לאפשר לעולם כולו לדעת כיצד להתפלל (לראות את הוידאו של 03 נובמבר 2019) כדי שאדוננו יוכל לעזור למשפחות.
בעיקרון, האפיפיור היה צריך להגביל את עצמו כדי להיות מסוגל לתת את הקטעים שבהם ישוע נרפא, לצערי האפיפיור פרנסיס הבין שזו סערה איומה.
ואכן, אלוהים אמר לי לפני מספר חודשים שהוא הולך לנער את העולם בסערה שבה אני שומר את שמי. והסערה הזאת הייתה. גורמת להרבה מתים הייתי צריך לדבר עם אלה שקרובים אלי מאוד, אומר להם שזה יהיה רוח פזיז, אלימה מאוד (לראות וידאו של 03 בנובמבר, 2019) כך הנגיף, התרופה היחידה היא להיות מסוגל לפנות אל ישוע. הכתר הוא הכתר שטוען את מלכות המלוכה, היא המלוכה שטוענת את ממלכת המשיח על פני האדמה, אלוהים חייב לשלוט. בניגוד לאלה המטפלים בווירוס עם מעשה השטן, הסירו את זה מראשכם, זוהי עבודתו של אלוהים. . אל תנבלי את הקללות נהפוך הוא, עלינו להשפיל את עצמנו. ולהיכנע לסדר יומו של אלוהים
לכן אני מאוד מרוצה מהתגובה של האפיפיור פרנסיס להיות מסוגל להתפלל בגלל הרוח הפזיז. זו סערה, סלח לי. על שנתתי לי את השם
ישוע אמר בג 3:8a: "הרוח נושבת בכל מקום שהוא רוצה, אתה שומע את הצליל, אבל אתה לא יודע מאיפה הוא בא או לאן הוא הולך". ! זה וירוס קורואואני
זו הסיבה מדוע המומחים שלנו הגיעו לאיטליה, לאיטליה, שהיא הלהיט הקשה ביותר, אך המאמצים שלהם הוכחו כעקרים.
זה בהחלט נכון, כאדם, לנקוט בכל אמצעי הזהירות, אבל להבין את האחים והאחיות היקרים, אתם בני הזוג, שהדרך היחידה להכיל את הפצע הזה היא להיות מסוגלת לפנות לאלוהים ולהשתמש באלוהים, צריך לדעת את האמת למה אלוהים כועס, הוא כועס עלינו. ! דיברתי אליך בכנות

מי יתן והאל ירחם על היצורים שלו ויוכל לגלות להם את סיבת זעמו. , לכן, כנביא. מיהרתי להדריך אותך להתפלל

יוסף מוקונגומה מיטובו
נביא האל

No comments: