Sunday, March 29, 2020

Tanrı'nın tüm gezegen için mesajı - 28 Mart 2020 Mesajı

Tanrı'nın tüm gezegen için mesajı

28 Mart 2020 Mesajı

Sevgili kardeşlerim,

Benim zamanımda yaşayabilmek kaderinde olan siz, yani çağdaşlarım.
Papa Francis'in duasında kullandığı sözler beni çok rahatlattı.
Alıntı yapıyorum: "Bu fırtına hepimizin maskesini aldı, böylece hepimizin savunmasız olduğunu ve kendi kendine yetemediğimizi anladık."
Papa'nın duasında kullandığı bu sözlerin, tanrımız İsa'yla aynı gemideyken havarileri paniğe iten fırtınaya atıfta bulunarak onları Mark4'ten çektiğini anlayın.
Bu Papa'nın duası bildiğiniz koşullarda yapılır çünkü tüm gezegen içler acısı koşullardadır. Yani tüm gezegeni sarsan, Pandemi'den sonra yapılan duadır.

Papa, duasında, diğerlerinin doğal bir hastalık olarak değerlendirmek istediği bu hastalığın, klorokin de dahil olmak üzere bazı farmasötik ürünler önererek bile, bunun bir hastalık olduğunu anlamak yerine, Rab Tanrı'nın musa zamanında olduğu gibi dünyaya saldırarak bir yara olarak kullandığı bela.
Başta da söylediğim gibi, Papa'nın şu sözleri beni çok 

rahatlattı.
Neden inanç yönlendirmek!?
Çünkü Hz. Yusuf MUKUNGUBILA'ya çağdaş olan dünya köklerinden kopmuştur. Çünkü Papa daha da ileri giderek şöyle diyecek: "Kendimizi köklerimizden ayırdık, yani büyüklerimizden."

Bugün bu inancı anlayın, sevgili kardeşlerim, bu inancı kaldırdınız veya gerçek temelden (üsten) uzaklaştırdığınız bu inancı.
Bu yüzden küresel salgın bugün başlar başlamaz, evangelistlere cevap verebilmek için bir an bile tereddüt etmedim. 03 Kasım 2019) böylece Rabbimiz ailelere yardım edebilir.
Prensipte, Papa İsa'nın iyileştiği pasajları verebilmekle kendini sınırlamak zorunda kaldı, ne yazık ki Papa Francis bunun korkunç bir fırtına olduğunu anladı.

Nitekim, Tanrı bana birkaç ay önce benim adımı sakladığım bir fırtınayla dünyayı sarsacağını söylemişti. Ve bu fırtına birçok ölüye neden olacaktı. Bana çok yakın olanlarla konuşmak zorunda kaldım, onlara bunun aceleci, çok şiddetli bir rüzgar olacağını söylemek zorunda kaldım (03 Kasım 2019'un videosuna bakın) coronavirus, tek çare Rab'be başvurabilmek. Coronavirus Kraliyet iddia Crown, yeryüzünde Mesih'in Krallığı iddia taç, Lord Tanrı kural gerekir. Coronavirus'a şeytanın bir eseriyle davrananların aksine, bunu kafanızdan çıkarın, bu Tanrı'nın işidir. Küfür etme. Tam tersine, kendimizi küçük düşürmeli ve Tanrı'nın gündemine boyun eğmeliyiz.

Bu yüzden Papa Francis'in duaya başvurabilmesine verdiği tepkiden çok memnunum çünkü Coronavirus aceleci bir rüzgardır. Bu bir fırtına, bana bu ismi verdiğim için beni affet.
İsa Yuhanna 3:8a'da şöyle demiştir: "Rüzgar istediği yere eser, sesi duyarsınız, ama nereden geldiğini veya nereye gittiğini bilemezsiniz." Bu Coronavirus!
Bu yüzden tıp uzmanlarımız İtalya'ya, En ağır darbeyi alan İtalya'ya geldiler, ama çabaları sonuçsuz kaldı.
Bir insan olarak, tüm önlemleri almak kesinlikle doğrudur, ama sevgili kardeşlerim, siz çağdaşları, bu yarayı kontrol altına alabilmenin tek yolunun Tanrı'ya başvurmak ve Tanrı'yı kullanmak olduğunu anlamak, gerçek olanı bilmektir. Tanrı neden kızgın, bize kızdı. Seninle açıkça konuştum!

Tanrı yaratıklarına merhamet etsin ve gazabının nedenini onlara göstersin. Bu yüzden, bir peygamber olarak, sana nasıl dua edilen rehberlik etmek için koştum.

Joseph MUKUNGUBILA MUTOMBO
Efendimizin Peygamberi

No comments: