Sunday, March 29, 2020

پیام خدا برای کل سیاره - پیام مارس 28 ، ۲۰۲

پیام خدا برای کل سیاره

پیام مارس 28 ، ۲۰۲۰

برادران و خواهران عزیز ،

شما که به مقصد قادر به زندگی در زمان من ، است که می گویند معاصران من.
من بسیار با کلماتی که پاپ فرانسیس به تازگی در نماز خود استفاده آرامش.
من نقل قول: "این طوفان ما را unmasked همه به طوری که ما درک می کنیم که ما همه آسیب پذیر و که ما خود کافی نیست."
درک که این کلمات استفاده شده توسط پاپ در نماز او آنها را تساوی از مارک 4 با اشاره به طوفان است که رسولان در حالی که آنها همه در همان قایق با خداوند ما عیسی بود وحشت زده بود.
این نماز پاپ در شرایطی که می دانید ساخته شده است ، زیرا کل سیاره در شرایط اسفناک است. پس از آن نماز ساخته شده پس از همه گیر است که می لرزد کل سیاره.

پاپ باعث می شود آن را به ما در نماز خود را روشن است که این بیماری ، که دیگران می خواهم به نظر می شود یک بیماری طبیعی ، حتی با پیشنهاد برخی از محصولات دارویی از جمله کلروکین ، به جای درک آن است که معضل که خداوند خدا به تازگی به عنوان یک زخم توسط قابل توجه جهان را به عنوان در زمان موسی استفاده می شود.
همانطور که در ابتدا گفت ، من بسیار با این کلمات از پاپ که می افزاید ، من نقل قول: "ما باید ایمان ما ری اوری انت".
چرا تغییر مسیر ایمان! ؟
از آنجا که جهان است که معاصر به حضرت یوسف MUKUNGUBILA خود را از ریشه جدا شده است. از آنجا که پاپ بیشتر با گفتن خواهد رفت: "ما خودمان را از ریشه های ما جدا, است که به از بزرگان ما می گویند."

درک که ایمان امروز ، برادران و خواهران عزیز از کل سیاره ، این ایمان شما را حذف کرده و یا ریشه کن از پایه واقعی (پایه).
به همین دلیل است که به زودی به عنوان جهانی همه گیر امروز آغاز شده ، من برای لحظه ای دریغ نمی شود قادر به پاسخ به مبلغان انجیلی گفتن آنها را که آنها باید اجازه دهید تمام جهان می دانم که چگونه به دعا (نگاه کنید به ویدیو از ۱۲ آبان ۲۰۱۹) به طوری که خداوند ما می تواند به خانواده ها کمک کند.
در اصل ، پاپ تا به حال به خود را محدود به اینکه قادر به دادن معابر که در آن عیسی شفا ، افسوس پاپ فرانسیس درک که این طوفان وحشتناک بود.
در واقع, خداوند به من گفت چند ماه پیش که او قرار بود به لرزش جهان با طوفان که من نام من رزرو. و این طوفان قرار بود به علت بسیاری از مردگان. من تا به حال به صحبت کردن با کسانی که بسیار نزدیک به من, گفتن آنها را که از آن خواهد شد باد بی شعور, بسیار خشونت آمیز (نگاه کنید به ویدئو از نوامبر 03, ۲۰۱۹) بنابراین کورواهویروس, تنها چاره این است که قادر به توسل به خداوند. کورواهویروس تاج است که ادعای خانواده سلطنتی ، آن تاج که ادعا می کند پادشاهی مسیح بر روی زمین است ، خداوند خدا باید حکومت است. بر خلاف کسانی که کورواهویروس را با یک کار از شیطان درمان می کنند ، این را از سر خود حذف کنید ، این کار خدا است. آیا به مقدسات بی حرمتی نیست. برعکس ، ما باید خودمان را تحقیر کنیم و به دستور کار خدا تعظیم کنیم.
به همین دلیل من بسیار خوشحال با واکنش از پاپ فرانسیس قادر به توسل به نماز به دلیل کورواهویروس باد بی شعور است. این طوفان است ، مرا ببخش برای دادن نام من.

عیسی در جان 3:8a گفت: "ضربات باد در هر کجا که او می خواهد ، صدای شما را بشنود ، اما شما نمی دانید که در آن او می آید و یا جایی که او می رود." این کورواهویروس است!!
به همین دلیل است که کارشناسان پزشکی ما به ایتالیا آمده اند ، به ایتالیا ، که سخت ترین ضربه است ، اما تلاش های که ثابت کرده اند بی ثمر.
این است که قطعا درست است ، به عنوان یک انسان ، را به تمام اقدامات احتیاطی ، اما درک برادران و خواهران عزیز ، شما معاصران ، که تنها راه حاوی این زخم است که قادر به توسل به خدا و ، به استفاده از خدا ، باید درست بدانند چرا خداوند عصبانی است, او عصبانی با ما تبدیل شده است. من به شما صحبت رک و صادقانه!!

ممکن است خداوند خدا رحمت بر موجودات خود و ممکن است به آنها نشان می دهد دلیلی برای غضب او. به همین دلیل ، به عنوان یک پیامبر ، من عجله کردم تا شما را راهنمایی کنم که چگونه دعا کنید.

جوزف MUKUNGUBILA MUTOMBO
پیامبر خداوند

No comments: