Sunday, March 29, 2020

GOD SE BOODSKAP VIR DIE HELE PLANEET - VAN 20 MAART 2020

God se boodskap vir die hele planeet

Boodskap van 28 Maart 2020

Liewe broers en susters,

Julle wat bestem was om in my tyd te leef, dit is om my tydgenote te sê.
Ek is baie getroos deur die woorde wat pous Francis het net gebruik in sy gebed.
Ek haal aan: "hierdie storm het ons almal ongemaskerde sodat ons verstaan dat ons almal kwesbaar is en dat ons nie selfonderhoudend is nie."
Verstaan dat hierdie woorde wat gebruik word deur die pous in sy gebed hy trek hulle uit Markus 4 deur te verwys na die storm wat die apostels het paniekbevange terwyl hulle almal in dieselfde boot met Jesus ons Here.

Dit pous se gebed is gemaak in die omstandighede wat jy weet, want die hele planeet is in betreurenswaardig toestande. So is dit die gebed gemaak na die pandemie wat die hele planeet skud.
Die pous maak dit duidelik aan ons in sy gebed dat hierdie siekte, wat ander wil graag om te oorweeg om 'n natuurlike siekte wees, selfs deur die voorstel van sekere farmaseutiese produkte insluitend Chloroquine, in plaas van begrip dat dit 'n gésel dat die Here God pas as 'n wond gebruik het deur die wêreld te slaan soos in die tyd van Moses.


Soos ek gesê het aan die begin, ek is baie getroos deur hierdie woorde van die pous wat voeg, ek haal: "Ons moet ons geloof heroriënteer."
Waarom lei geloof!?
Omdat die wêreld wat kontemporêre is aan die profeet Joseph MUKUNGUBILA het hom losgemaak van die wortels. Omdat die pous sal verder gaan deur te sê: "Ons het onsself losgemaak van ons wortels, dit wil sê van ons ouderlinge."

Verstaan daardie geloof vandag, dierbare broers en susters van die hele planeet, hierdie geloof wat jy verwyder of ontwortel het van die ware basis (basis).
Dit is hoekom sodra die globale pandemie vandag begin het, het ek nie gehuiwer vir 'n oomblik om te kan reageer op die Evangeliste wat vir hulle sê dat hulle die hele wêreld moet laat weet hoe om te bid nie (sien die video van 03 November 2019) sodat ons Here families kan help.

In beginsel, die pous het om homself te beperk tot in staat is om die gedeeltes waarin Jesus genees gee, helaas pous Francis verstaan dat dit 'n verskriklike storm.
Inderdaad, die Here het vir my 'n paar maande gelede vertel dat hy die wêreld sou skud met 'n storm waarvan ek my naam reserveer. En hierdie storm sou baie van die dooies veroorsaak. Ek moes met diegene praat wat baie naby aan my is, en vir hulle sê dat dit 'n impetuous wind sal wees, baie gewelddadig (sien video van November 03, 2019) so Corona, die enigste middel is om in staat wees om tot die Here te terugval. Corona is die kroon wat aanspraak maak op die koninklikes, dit is die kroon wat die Koninkryk van Christus op aarde beweer, die Here God moet heers. Anders as diegene wat Corona met 'n werk van die Duiwel behandel, dit van jou koppe verwyder, is dit die werk van God. Moenie laster nie. In teendeel, ons moet onsself verneder en buig voor God se agenda.

Dit is hoekom ek is baie gelukkig met die reaksie van pous Francis in staat wees om te oord om gebed omdat Corona is die impetuous wind. Dit is 'n storm, vergewe my dat ek my die naam gee.
Jesus sê in Johannes 3:8A: "die wind waai waar hy wil, jy hoor die geluid, maar jy weet nie waar hy vandaan kom of waar hy gaan nie." Dis Corona!!
Dit is waarom ons mediese deskundiges afgekom het na Italië, na Italië, wat die hardste treffer is, maar wie se pogings vrugtelose bewys is.

Dit is sekerlik waar, as 'n mens, om alle voorsorgmaatreëls te tref, maar om dierbare broers en susters te verstaan, jy tydgenote, dat die enigste manier om hierdie wond te bevat, is om te kan terugval tot God en, om God te gebruik, moet 'n mens weet die ware waarom die Here kwaad is, het hy kwaad geword vir ons. Ek het eerlik met jou gepraat!!

Mag die Here God Ontferm oor sy skepsels en kan aan hulle die rede vir sy toorn openbaar. Dit is hoekom, as 'n profeet, het ek gehaas om jou te lei hoe om te bid.

Joseph MUKUNGUBILA MUTOMBO
Profeet van die Here

No comments: